NOVOSTIO NAMAMISTIČNA BARANJA
DOKUMENTI
IZBORNIK

PREDSTAVLJANJE PROJEKTA Č.I.Z. - ČITANJE I ZABAVA U ŠKOLAMA

U sklopu projekta Č.I.Z - čitanje i zabava (UP.02.1.1.15.0041)  krajem rujna i početkom listopada zaposlenici Udruge za ruralni turizam Đola Ksenija Marodi, Tatjana Topalov i Veljko Budimčić posjetili su Drugu Srednju školu Beli Manastir i Osnovnu školu Darda kako bi predstavila projekt i upoznali učenike s projektnim aktivnostima. Prezentaciju je započela Tatjana Topalov predstavljanjem zaposlenika, Udruge Đola i tema o kojima će Voditeljica projekta i Projektni asistent govoriti.

Voditeljica projekta Ksenija Marodi započela je s predstavljanjem osnovnih informacija projekta kao što su trajanje i vrijednost projekta. Naglasila je da je projekt nastao uočavanjem potrebe da se mladima ponude aktivnosti vezane uz čitanje koje su osmišljene na zabavan i zanimljiv način kako bi se ostvarili ciljevi projekta:

1. razvoj čitalačkih sposobnosti kod mladih do 25 godina i pripadnika nacionalnih manjina

2. povećanje dostupnosti materijala i aktivnosti kojima se potiče i razvijaju čitalačke kompetencije pripadnika ciljanih skupina

3. podizanje razine svijesti o važnosti kulture čitanja i pismenosti za razvoj pojedinca i društva. 

Osnovna škola Darda

Projektni asistent Veljko Budimčić preuzeo je riječ nakon Voditeljice projekta te je govorio o aktivnostima koje su u tijeku i najavio nadolazeće – posjet knjižnicama u Osijeku i Belome Manastiru, književne radionice, umjetničke radionice, javna događanja i ostalo.

Voditeljica projekta učenicima je govorila o posjeti knjižnicama koje će se održati u listopadu te je naglasila da sudionici imaju mogućnost besplatnog učlanjenja u knjižnicu.

Predstavljanje projekta završilo je ispunjavanjem upitnika o slobodnom vremenu i aktivnostima učenika te dijeljenjem promotivnih materijala.

Projekt je sufinancirala Europska Unija iz Europskog socijalnog fonda.

Druga srednja škola Beli Manastir

NOVOSTI IZ PROJEKATA

O NAMA

Udruga za ruralni turizam Đola osnovana je 2012. godine, a do danas, malo po malo, stvorili smo lijepe rezultate i uspješne projekte, a brojni su projekti još pred nama. Gazimo u budućnost sitnim, ali hrabrim koracima, stvaramo zajednicu proaktivnih mladih ljudi koji žele da se njihov glas čuje, koji žele dati doprinos stvaranju vitalne i kohezivne zajednice svjesne razvojne snage svog identiteta.
Ako želiš biti dio naše priče i pomoći nam u stvaranju održivih, a ujedno kreativnih i veselih projekata - pridruži nam se!

UDRUGA
BROJI
11
ČLANOVA
24
VOLONTERA
4
ZAPOSLENE OSOBE
NOVOSTIO NAMAMISTIČNA BARANJA
DOKUMENTI
IZBORNIK

Heading

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

This is some text inside of a div block.

NOVOSTI IZ PROJEKATA

No items found.

O NAMA

Udruga za ruralni turizam Đola osnovana je 2012. godine, a do danas, malo po malo, stvorili smo lijepe rezultate i uspješne projekte, a brojni su projekti još pred nama. Gazimo u budućnost sitnim, ali hrabrim koracima, stvaramo zajednicu proaktivnih mladih ljudi koji žele da se njihov glas čuje, koji žele dati doprinos stvaranju vitalne i kohezivne zajednice svjesne razvojne snage svog identiteta.
Ako želiš biti dio naše priče i pomoći nam u stvaranju održivih, a ujedno kreativnih i veselih projekata - pridruži nam se!

UDRUGA
BROJI
11
ČLANOVA
24
VOLONTERA
4
ZAPOSLENE OSOBE